1e Klas

Heerlijk 3-gangenmenu in een bijzondere ambiance

Bekijk hier de rest van ons aanbod
€ 22.50 € 45.00 Te reserveren t/m 31 mei 2019
Originele prijs € 45.00
Korting 50%
Je voordeel € 22.50

LET OP: 50% Korting  op de a la carte kaart en kleine gerechten kaart van 1e Klas! (de vermelde prijs is een gemiddelde en kan dus afwijken van de rekening)


 


Restaurant de 1e klas is gelegen in het Centraal Station van het altijd levendige Amsterdam. De locatie zorgt voor een bijzondere ambiance en een authentieke sfeer. Al vanaf de vroege uurtjes is het druk in het restaruant, maar niet alleen de vroege vogels kunnen hier terecht ook voor lunch en diner heeft de 1e klas een heerlijk menu te bieden. De centrale locatie zorgt voor een ontmoetingsplaats tussen treinreizigers, inwoners en toersiten. Op de menukaart staan klassieke internationaal georiënteerde gerechten met dagverse producten, voor ieder wat wils!


Zin in een lunch of diner op een bijzondere locatie? Ga dan eens langs bij deze verborgen parel op perron 2b op Amsterdam Centraal!


LET OP: 50% Korting  op de a la carte kaart en kleine gerechten kaart van 1e Klas.

Reserveer nu

AANTAL PERSONEN
RESERVERINGSCODE
Vul hieronder jouw code in om de reservering af te kunnen ronden.

Reservering geslaagd!

Gegevens reservering:
Datum:
Tijd:
Personen:
Mijn gegevens:
Naam:
Email:
Telefoon:


Stationsplein 15 spoor 2b
1012AB Amsterdam
Nederland
  • 7.5

    We hebben lekker gegeten in een restaurant met unieke sfeer. Onze hoofdgerechten waren erg lekker en de chocoladetaart toe was een geslaagde afsluiter. De bediening was ok, maar een beetje warrig. Ook was het soms lastig om contact met ze te krijgen.
    8
    Eten
    7
    Service
    8
    Sfeer
    7
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    24 mei 2019
  • 8

    Heerlijke gerechten en flexibel toen er nog een kleinzoon mee kwam eten. Mooie sfeervolle locatie. Bediening wisselend afhankelijk van de medewerkers.
    8
    Eten
    8
    Service
    8
    Sfeer
    8
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    15 mei 2019
  • 6.5

    Sfeer is er gezellig. Door waarschijnlijk het hoge plafond wel veel lawaai. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. Het voorgerecht was oke, maar het vlees van het hoofdgerecht smakeloos en taai.
    4
    Eten
    7
    Service
    7
    Sfeer
    8
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    21 april 2019
  • 8.25

    Lekker gegeten.snelle bediening, geen lange tussenpozen tussen de gerechten. Moet altijd wennen aan een ander rsstaurrant, zegt meer over mij dan over de eetgelegenheid. Het was prima en ik ga er zeker weer naar terug/
    9
    Eten
    9
    Service
    7
    Sfeer
    8
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    5 april 2019
  • 6.75

    De ontvangst was matig, niet van ' o ja fijn ...' , meer sceptisch van 'o gereserveerd.....even kijken...' Er was ook geen tafeltje gereserveerd. De betreffende ober was zonder meer vriendelijk, maar het liep niet soepel. Hij was duidelijk in , wat we konden kiezen uit het menu: prima en duidelijk. Echter hij is later wel 3 x terug geweest met de vraag/opmerking...: o ja....u had een .....(kortingsbon). Ook bij het afrekenen kreeg ik van de manager aan de kassa (dus een andere persoon) de rekening met het volledige bedrag. Hij wist van ons, dat het een reservering en voucher van Primera betrof. Hij moest vervolgens dat volledige bedrag zonder korting nog ter plekke verrekenen en ik voelde mij een beetje alsof ik een crimineel was, die het onderste uit de kan wilde. De bediening was vriendelijk, maar zoals gezegd had hij de informatie van korting/menu niet opgeslagen in zijn geheugen. Ook kwam het verkeerde gerecht op tafel en deed hij net alsof het onze fout was. De groente was niet warm (met name de spruitjes), maar het vlees wel en dat was heerlijk mals. Kortom een wat verwarrend tafereel. Zouden we zonder korting hetzelfde gegeten hebben, dan zouden wij het te duur hebben gevonden voor kwaliteit/prijs verhouding. Het is jammer, dat een vriendelijke ober in een mooie ambiance wat chaotisch en onoplettend handelt en dat de manager niet klantvriendelijker is. Het blijft een aanrader, maar.....let zelf goed op
    7
    Eten
    6
    Service
    7
    Sfeer
    7
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    2 april 2019
  • 6.75

    Normaal gesproken ben ik zeer tevreden over dit restaurant, heb hier vaker lekker gegeten. Maar nu duurde het wel erg lang voor de gastvrijheid/bediening op gang kwam. Het voorgerecht was uitstekend. Ik bestelde als hoofdgerecht zeebaars, om eens iets anders te proberen dan de gebruikelijke zalm en kreeg 3 opgevouwen, gepaneerde, vrij zachte filetjes en was wel erg verbaasd, had toch wel iets anders verwacht. Even later bestelde mijn buurman ook zeebaars en tot mijn stomme verbazing kreeg hij 2 prachtige, vrij dikke filets met huid. Dat leek er meer op. Toen ik de ober er op aanspraak wimpelde hij het af met een handgebaar van onzin, kan niet. Er werd wel 3 keer gevraagd of wij hier zaten met een kortingsbon en misschien geheel onterecht kregen mijn partner en ik toch het idee dat dat er misschien iets mee te maken had. Dat zou dan wel de eerste keer zijn want de andere keren was het prima, ook met bv de AH-actie.
    4
    Eten
    7
    Service
    9
    Sfeer
    7
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    22 maart 2019
  • 9.75

    Door de actie hebben we dit restaurant ontdekt. We gaan zeker weer, als we met de trein naar Amsterdam gaan. Perron 2b Centraal Station Amsterdam
    9
    Eten
    10
    Service
    10
    Sfeer
    10
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    14 maart 2019
  • 8

    We hebben met 4 personen voor de 2de keer in 1 maand gegeten in 1e klas op Amsterdam CS. We hebben heerlijk gegeten, de service was goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam. 2 - talig communiceren was geen probleem aan tafel. We hebben genoten en voelden on prima op ons gemak. Onze reservering was goed doorgekomen. We hebben echter een opmerking naar heerlijk.nl: Met 50 % korting, max. 90 euro, daarmee geeft men een te mooie situatie. ..de klant moet uit zich zelf te voren navragen, op welke menu's er echt 50 % korting zal zijn. Onze kortingen waren 1e keer 80 euro en de 2de keer 72 euro. De manager heeft ons vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd hoe de praktijk en de theorie niet altijd samen gaan.
    8
    Eten
    8
    Service
    8
    Sfeer
    8
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    11 maart 2019
  • 8.5

    Het begin was een beetje stroef wat betreft de ontvangst, later werd dat beter. De gerechten zagen er goed uit, mooi geserveerd en heel erg lekker. Frites inplaats van de gratin bleek ook geen probleem, al met al een heerlijke avond.
    9
    Eten
    8
    Service
    9
    Sfeer
    8
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    6 maart 2019
  • 6.25

    Het was wel even zoeken want dit restaurant ligt aan een perron van NS station Amsterdam centraal maar als je met de trein reist heb je hier wel erg snel je eten op tafel staan. Eten is voortreffelijk en de keuze op de kaart zeer uitgebreid. Echter het personeel is niet erg geïnteresseerd in de klanten, niet onvriendelijk maar je merkt erg goed dat de meeste mensen die daar eten haast hebben en zo reageert het personeel ook. Sfeer van het restaurant is goed, de oude wachtkamer van een oud station. En erg groot ook. Al met al een locatie om terug te komen als je honger hebt en met de trein reist. Niet geschikt voor een avondje daar doorbrengen want dan kun je wel 3 maaltijden bestellen in die tijd.
    8
    Eten
    6
    Service
    7
    Sfeer
    4
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    3 maart 2019
  • 7.5

    We waren 10 minuten tevoren ter plaatse en melden ons bij de entree. Ik liet de Voucher en het reserveringsnummer zien, De man zocht in de lijst en kon ons niet vinden. Ik noemde de tijd van afspraak. Toen wel gevonden, maar hij deed moeilijk over de voucher. Volgens hem was het 2 pers. per voucher. Dus had ik er 2 bij me moeten hebben Ik heb hem duidelijk gemaakt, dat er voor 4 personen op 1 voucher mag worden gereserveerd ! Verder dat de voorwaarden duidelijk leesbaar zijn op de voucher en dat het reserveringsnummer garant staat voor de afspraak. We zijn daarna keurig gebracht naar onze plaatsen, die dus niet gereserveerd waren.. deze was heerlijk rustig, zonder harde muziek. Eind rekening: Ons was 90 euro korting gemaild en uiteindelijk kwamen we op 86 euro korting uit. Ik vond het omslachtig en onoverzichtelijk berekend. Gewoon de eindrekening, minus de korting was beter geweest: nu waren div gerechten van korting voorzien. De bediening en de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel was voor ons reden om ondanks de moeilijke start een fooi van 6 euro te geven.
    8
    Eten
    8
    Service
    8
    Sfeer
    6
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    3 maart 2019
  • 7

    Gezellig uitstraling. Moesten even zoeken waar het precies zat. Bij binnenkomst was de reservering niet aangekomen, maar mochten toch plaatsnemen. Verschillende soorten mensen kwamen binnen, zakenmensen, oudere mensen. Maar ook jeugdigen Goed eten. Grote porties Personeel zou vriendenlijker kunnen zijn. Meerdere malen dat een ober snel langs onze tafel lief en tegen je aan botst.
    8
    Eten
    6
    Service
    7
    Sfeer
    7
    Gastvrijheid
    Beoordeling via
    28 februari 2019
Om de website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid en accepteer onze cookies. Accepteer